måndag 28 maj 2012

Senaste tiden....

Sommaren är här! Vilket väder vi har i Sverige! Underbart varmt o sol de senaste 14 dgr....
Tiden går fort o ibland undrar jag vad som händer? Tur att jag har en almanacka som påminner mig!
Här kommer lite bilder sedan sist!
Staketet i Misteröd är snart klart o Kristina är så nöjd!

Barndop på Skäret, Kungsviken

Linnea är sjösatt och blänker så fint i lacken!
 En snabbvisit kändes bra även om vi inte var ute på havet....

Pingstafton o på väg mot Floda.
Alla tre har sysselsättning i baksätet!

Underbart sommarväder o Felicia, Simon o Emma prövar vattnet.
Jag nöjde mig med fotbad!

Em-fika inte så dumt!

En mindre bassäng passar Emma o Lisa.
Skön svalka!

Karin har köpt en bassäng modell större till barnen. Här är det morfar o farfar som hjälps åt att få luft i bassängen. Tur det finns el!

Dags för kvällsmat!

Vi njuter av god mat o familjesamvaro.

2 mystjejer!

Melodifestivalsfinal
Fredrik har arrangerat storbildsskärm på väggen.
Ergonomin kanske inte den bästa...men bilden var stor!!

Många bidrag ska lyssnas till...

....innan det var dags för Sverige.

Vi vann!!!

Gunnel fixat m dessert o FLAGGOR på alla länder som deltog!

Felicia förbereder Morsdagsfrukost.

Paketöppning alltid spännande.

Pingstdagen 2012 kommer att kommas ihåg av att barnbarnen var mer i vatten än på land!
Var det inte vid sjöstranden så var det i den nya bassängen!





3 kommentarer:

  1. Oj, vad jag går miste om händelser.... : (
    men så gott att se att ni har det gott : )
    Kram från en som är i sverige om 19 dagar : )
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Härligt du har det Britta! Många varma kramar/Iris

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh, vad härligt att vara med sina nära och kära! Underbara bilder som förmedlar så mycket kärlek och omtanke.
      Vilka underbara barn! Och vuxna också, förstås!
      Kramar till dig och många tankar till er alla.

      Radera