måndag 13 februari 2012

Senaste tiden

Mitten av februari...oj, vad tiden går! Om 1 mån reser Lennart, min bror Sven o hans fru Eva, Karin o jag till Beijing. Ska bli hur kul som helst...Undra om våren har kommit till Beijing då?

Vad har hänt sedan sist??
Jo, Fredrik m familj har flyttat in i sitt nya hus i Floda...tyvärr hade jag ingen kamera med vid inflytten...
Jag har vikarierat lite på Tjörn...alltid lika roligt även om man är lite ringrostig första dagen.
Lennart o jag varit i Skene o besökt Ingegerd Stenbäck...vi arbetade ihop på 70-talet i Malaysia.
Firat Midvinterfest i Uddevalla.
Varit support till Lennart som deltagit i veteranSM i friidrott i Huddinge...
och på hemvägen övernattade vi hos fam Hörlyk.

Bilderna kommer lite hip som happ. Ha överseende!

Vid frukostbordet..alla inte vaknat ännu!

Lisa gillar att äta själv! Och det mesta hamnar där det ska.

Några stjärnor i Huddinge

Lennart klarar 116 cm i höjd!

Ingegerd o Lennart

Uddevalla kyrka i bakgrunden

På väg mot Stockholm övernattade Lennart o jag i Strängnäs. En trevlig liten stad med atmosfär. Här är porten till domkyrkan

Januarimånad  har varit kall o vi har eldat i kakelugnen o fått go värme.

Tjörnbron

 Charmtrollet Lisa

Malöbåtarna i Kungsviken väntar på att bli inredda.


Emma älskar när farafar läser för henne.

Nya köket.

Söndagen bjöd på underbart väder. Sol, vindstilla o plusgrader.
Många tåg passerar Floda! 

Emma väntar på att få bada i sin sjö.













1 kommentar:

  1. Vad härligt med alla nära och kära omkring dig!
    Du lever verkligen ett aktivt liv tillsammans med barnbarnen. Vilken lycka för både dem och dig!
    Snart bär det av österut, förstår att du längtar.
    Jag tar nog en tur i april, det rycker verkligen i Beijingtarmen. Men först tid hemma med Max....
    Vilka härliga foton!
    Kramar

    SvaraRadera