tisdag 13 september 2011

Vecka 36 2011

Veckan har varit fokus på Kristina, Felicia o Simon. Kristina hade planerad op/rekontruktion av sitt tidigare bortopererade bröst. Allt har gått enl planer. Nu är det sårläkning o rehabilitering som återstår.
Lördag 10 sept besökte Lennart o jag May-Brith i Hälleviksstrand, som firade sina 80 år. Roligt o viktigt med gammal vänskap.



Dagen efter op besökte jag Kristina på Su. Kära bilder från Felicia o Simon uppskattades mycket.

Simon leker gärna med sin bilpark.

Felicia med sin nyvunna Misterödskompis Emma.

 
Kristina fick komma hem 8 sept. I solen utanför lägenheten njöt vi av kaffestunden tillsammans.

Simon har börjat i ettan och fått sin första läsläxa. Han har gått i "Felicias skola" och har knäckt läskoden. Nu är det övning som gäller.

May-Brith, tidigare arbetskamrat till Lennart, och hennes Bertil, goda vänner sedan vi flyttade till Morlanda 1980.
Här är det barnen Solveig, Anita och Anders m sin fru Florence och Lennart som omger May-Brith.  
Gräsmattan börjar bli grön o fin.
(Ditte, nu kan man kan gå på slät mark till Karins hus. Välkommen att pröva!)

1 kommentar:

  1. Det är alltid så roligt att läsa din blogg och jag blir glad varje gång jag gör det.
    Hoppas att Kristina känner sig i hyfsad form och att hon snart ska känna sig bättre.
    Roligt att Simon lärt sig läsa och harstort stöd av Felicia.
    Och vilken fin gräsmatta! Jag kommer gärna nästa sommar och provar den.
    Många kramar

    SvaraRadera