onsdag 29 juni 2011

Slutet av juni 2011.

 Senaste dagarnas arbete:vedklyvning. 2 av 3 "bås" är fyllda inför vintern o kakelugnen.
Känns bra att vara lite förberedd.....kan ju bli kallt!

Kungsvikens vackra Midsommarstång m 4 skepp högst upp som går runt m vindens hjälp.

Felicia o jag i dansens virvlar..
I år var det lite manfall kring stången o lekarna då Anna var på bröllop i Söderköping o Fam Hörlyk d.y.var på semester i Turkiet.


På Midsommardagen var Karin, Kristina, Felicia o Simon o jag hos Edit och åt av hennes goda jordgubbstårta.
Lennart var på Björkö o hade gudstjänst för/med dom döva.

3 kommentarer:

  1. Härlig sommar du ser ut att ha/få, Britta!
    Hoppas ni har vägarna förbi Halmstad
    senare under sommaren. Vi är tillbaka
    i början av augusti. Kram/Iris

    SvaraRadera
  2. Elisabeth i Åhus30 juni 2011 kl. 12:32

    Kul att se hur du har det i sommarvärmen! Jag förstår att du njuter lika mycket som jag gör!
    Ha en fortsatt härlig sommar!
    Varma & soliga Åhuskramizar från
    Elisabeth

    SvaraRadera
  3. Vilka fina sommarbilder från Orust!
    Njut och ha det bra!
    Kramar och många hälsningar från Bosse och mig.

    SvaraRadera